2012. augusztus 12., vasárnap

This is the way you left me, I'm not pretending. No hope, no love, no glory, No Happy Ending.

Nem rész. Hanem egy kétségbeesett, szomorú tény.
Nektek nem is tudom, hogy szomorú-e, van egy olyan érzésem, hogy már egy olvasóm sem maradt. De nekem szomorú. Nagyon.
Vége.
Vége.
Ennyi volt.
Annyi mondanivalóm van és... és tudom, hogy senkit nem érdekel. Honestly? No one gives a fuck. I know. De még is ki kell magamból adnom. Mindent, ami bennem van. És a fele nem is ehhez a sztorihoz kapcsolódik. De most elmondok. Mindent.
Először is, miért fejezem be? Ennek sok oka van. Nem vagyok a régi, rendszertelenül hozom a részeket és tudom, tudom, hogy egyre jobban vesztitek el az érdeklődéseteket. De ez még nem is lenne fő ok. Engem nem érdekel, sosem érdekelt, hogy ki és hányan olvassák a sztorimat. Magamnak írtam. Magamnak akartam örömet okozni vele és az csak egy elképesztő plusz volt, hogy valaki elolvasta. És talán egy icipicit még szerette is. De még mindig nem ezért hagyom abba. Nem arról van szó, hogy magamnak nem felelt meg. Hanem, hogy ezt a sztorit réges rég kezdtem el írni, sokkal régebben, mint hogy elkezdtem feltölteni a részeket, még az If you meet with a rebel... alatt. És azóta minden megváltozott körülöttem, de legfőképpen én. Ez a fő ok. Már nem úgy látom a dolgokat, mint az elején.
A másik ok talán még szomorúbb, hisz idővel még kiderülhet, hogy én jó irányba változtam. De ez az ok mindig is szomorú lesz. Ugyanis... megváltoztak az érzéseim az 1D-vel kapcsolatban. És ezt most meg fogom veletek osztani. És nyugodtan kinyomhatjátok az oldalt most. De ki kell adnom magamból.
Miért akarják őket bekényszeríteni egy szerepbe? Miért kellett a showbusiness rabszolgáivá válniuk? Mert így eladhatóak, jól tudom. De én ebből nem kérek. Nem kérek abból, amit el akarnak adni a rajongóknak. Mert nekem nem tetszik ez a "felcímkézett" imidzsük. És tudjátok mi a legszomorúbb? Hogy erről az egészről a  rajongók tehetnek. Gondoljatok már bele, hé, hogy mit csináltok, hogy mit csinálunk! Ne a managementet okoljátok, ők azt teszik, amivel megfelelhetővé teszik a fiúkat a rajongók számára. Miért kell neki esni Harry összes barátnőjének? Soha nem lehet majd barátnője, ezt már mindenki vágja ott. Szerintetek mit érez most? Szerintetek miért hazudott nekünk? Istenem, az egész a mi, a RAJONGÓK hibája! Csak fel kéne fognunk, hogy ha teszünk valamit, annak következményei lesznek. A management nem hülye, sőt kifejezetten okos, azt fogják csinálni, amit a rajongók akarnak. És ha ők nem akarnak barátnőt Harynek, akkor neki nem lesz barátnője. De ez csak egy példa a sok közül. Igen, nekem is hiányoznak a lépcsőn ülő fiúk. De ők már sosem lesznek ugyanazok. Mert minden mozdulatukra, szavukra figyelniük kell. Túl hirtelen, túl népszerűek lettek. És ez nem jó. Nem fogják bírni. A rajongóknak túl kéne lépni azon, hogy Louis és a répák és Larry Stylinson és a teknős és a macska és a Nando's. Miért akarjuk felcímkézni őket? Nem tárgyak. Változnak ők is és ha belekényszerülnek egy szerepbe, akkor sosem lesznek azok, sosem válnak azzá, akiknek lenniük kéne. Ez a showbusiness. Deal with it. Csak ne feledjétek, hogy mi irányítjuk, hogy mivé változnak. Ezt fel kéne fognia néhány embernek. Mert mi vagyunk a vevők, ők pedig az áruk, akármilyen durván hangzik is ez.
Azt hiszem, (ha egyáltalán olvassa ezt még valaki) hogy mindenkinek meg van már rólam a véleménye. Hívhatok Directionatornak. De ne feledjétek. Once a Directioner, forever a Directioner. Ez maradok, ez vagyok. Csak már nem akarok ennek a hülyeségnek a része lenni. Vehetjük úgyis, hogy Directioner vagyok, aki köszöni szépen, de kiszállt az 1DFamilyből. Szeretem őket, nagyon fontos részei az életemnek, de nem vagyok hajlandó elfogadni a helyzetet.
Ja, és a sztori... Hogy az mennyire realisztikus. Hah. Nevetséges. Biztos vagyok benne, hogy nem ilyenek. Nem tökéletesek, megint csak ezt tudom mondani, hogy ne kényszerítsük őket ebbe a szerepbe, mert senki sem az. Eleve sem terveztem Happy Endet. Az előző sztorinál elegem lett a nyáladzásból. De már csak azért sem fejezem be a sztorit, mert a végét leszámítva sablonsztori volt a javából. Valami igazit akarok írni, és annak már biztos, hogy nem lesznek a részei a fiúk. Mert már sosem fogjuk megtudni, hogy milyenek igazából. És én nem akarok erről fantáziálgatni. Csak pazarlom az időmet.
Jöhetnek a komik, szidhattok, tényleg, mert megérdemlem. Mert egy hisztis liba vagyok, dramaqueen, de ez a véleményem. Mondhatjátok, hogy egy monitor mögül könnyű az észt osztani. Nem osztom. Csak így látom. Azt is mondhatjátok, hogy hülye vagyok, a dolgok nem így vannak. Ebben az esetben különbözik a  véleményünk, ennyi. De őszintén mondom, hogy ha akarjátok szidhattok. Mert megérdemlem. Nem voltam elég kitartó. És mint már sokszor, most is csalódtam magamban.
Az meg már csak hab a tortán, hogy megint félbehagytam egy sztorit.
Ha még most is olvasod, akkor így utoljára annyit, hogy bár ezt a sztorit jobbnak tartottam, mint az előzőt, arra mégis büszkébb vagyok. Nem csak azért mert befejeztem. Hanem, mert ez a sztori nem jelent számomra semmit. És szerintem nektek se. (ha egyáltalán olvasta még valaki)
Sajnálom, hogy becsaptalak Titeket. Elmondjam esetleg, hogy mi lett volna a sztori folytatása? Íratok, ha érdekel. :)
Szerettelek Titeket.
Nagyon.
Utoljára ölel Titeket,
Bori xx

És...
Köszönöm. Mindent, amit Tőletek kaptam.

8 megjegyzés:

  1. Szia!én személy szerint minden nap néztem,hogy mikor lesz új rész.sajnálom,hogy abba hagyod,és én nem foglak téged szidni,mert mindenkinek megvan a saját véleménye és meg is oszthatja másokkal:)és én kíváncsi lennék a folytatásra:3xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kinga!
      Tényleg nagyon sokat jelent, hogy ezt leírtad nekem, nagyon köszönöm. Köszönöm, hogy olvastad a blogot és hűen nézted, hogy van-e új rész. Sajnálom, hogy csak ennyit tudtam Nektek adni. :( Viszont, ha tényleg érdekel, hogy mi lett volna a folytatás, arra lenne egy ötletem. Egy novella-szerűséget (igazából behatárolhatatlan a műfaja szerintem) írnék, ami tartalmazná, hogy mi történt volna. Remélem tetszeni fog nektek, ugyanis annyiból érdekes lesz, hogy egyik szereplő sem fog szerepelni benne, hanem egy kicsit másképp akarnám megoldani. Mivel ehhez most megjött a kedvem (meg hát, na, elég szarul is érzem magam az egész ügy miatt, hogy megint csalódnotok kellett bennem), ezért lehet, hogy holnap megírnám ezt és fel is raknám. De nem ígérek semmit, mert mint tudjátok képtelen vagyok megtartani az ígéreteimet.
      Puszil,
      Bori xx

      Törlés
  2. Sziia Bori:)
    Én sem foglak szidni ,teljesen igazad van ,hogy mi vagyunk a vevők és ők az áruk. Sajnálatos ,hogy szegény Perrie-t támadják mert Zayn-nel van együtt. Ha szeretik egymást akkor szeretik. Aki azt mondja ,hogy Zayn és Perrie nem illik össze az nem igazi Directioner. És ha most (de ne adja isten ,de tényleg ne!) Louis és Eleanora összevesznek ,akkor mi lesz? Akkor csak azért lesznek együtt mert a Directionerek azt akarják ,vagy mi? Ugyan ez van Daniellel és Liam-mal is.Sajnos nyugodtan kijelenthetjük ,hogy mi Directionerek és Directionatorok irányítjuk az életüket,és ezt rossz kimondani! De sajnos ez az igazság!Sajnos tényleg sosem lesznek ugyanazok a srácok aki videónaplót csinálnak egy lépcsőn. Nekik sajnos nem lesz már magánéletük ,mindenhol ott lesznek az idegesítő rajongók ,és hiába mondják ,hogy imádják őket, mert biztos ,hogy egy idő után már nem lesz nekik vicces ,hogy még boltba se mehetnek le úgy,hogy nem állítják meg őket 200.000-n. Sajnálom őket ,de hát ők választották ezt az utat ,ők akartak bábuk lenni ,amiket ide oda rángathatnak és meg mondhatják neki ,hogy hogy éljék az életüket. Szeretem őket ,és én is kiborultam először amikor megtudtam ,hogy Zayn meg Perrie együtt vannak ,de aztán rájöttem ,hogy aranyosak együtt és ha szeretik egymást ,akkor én ki vagyok ,hogy kettőjük közé álljak? Szépen élik a hírességek életét,és nem mondom ,hogy nem találkozok velük ,de egy dolgot tudok ,amit kevés Directioner és Directionator tud! Köztem és a One Direction között soha nem lesz az hogy én úgy megismerhetem őket, hogy a barátaimnak mondjam őket és egyikőjük sem fog belém szeretni! Talán az álmaimba! Bárki mondhat engem is Directionatornak ,de én sem kérek abból ,hogy ahogy a többi rajongó szerepeket ad nekik és úgy élnek! Nekem az X-factoros srácok kellenek nem ezek a bábuk! És még annyit ,hogy én személy szerint imádtam a blogod, nagyon sajnálom ,hogy abba hagyod ,de hát ezt dobta a gép. Remekül írsz: ) És várom ,hogy felrakd azt a novella szerű ízét:D Remélem tudod mire gondolok:D:)
    Üdvözlettel,
    Egy nagy rajongód: ),
    Zsuzsii:)xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsii!
      Gáz nem gáz, férfiasan (vagy hát na, nem az vagyok, de értitek :D) bevallom, hogy bizony itt sírok a kommenteden. Annyira aranyos vagy <3
      Látom, akkor nem csak én gondolom így. Tudom, hogy ők választották ezt, de azért, hát, nem is tudom... Magam elé képzelem, ahogy a pl. 16 éves Harry vagy Niall vagy Liam vagy csak az éppen idősebb Zayn és Louis elgondolkodik ezen, hogy ez lesz belőlük. Én 15 vagyok, ami csak eggyel kevesebb, de szerintem ilyen fiatalon nem lehet olyan döntéseket hozni, nem tudom, hogy mennyire látták előre, hogy ez lesz. Én nem láttam volna.
      A novellaszerűséges izécskémet pedig már írom, nagyon remélem, hogy tetszeni fog, bár van egy olyan érzésem, hogy senki nem ilyennek gondolná. ;)
      Köszönöm, hogy olvastad, köszönöm, hogy írtál, köszönöm, hogy elmondhatom, hogy van egy rajongóm. *egyre jobban sír* <3
      Ölel,
      Bori xx

      Törlés
  3. Teljesen igazad van, ezért gondolkodom én is azon hogy abbahagyom a blogomat. Teljesen megváltoztak a 2 év alatt. Leszarják a rajongókat, és nagyképűbbek is lettek (Szerintem)... De azért sajnálom hogy abbahagyod, én nagyon szerettem.. :) Fogsz egy nem 1D-s témájú blogot csinálni?? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Audrey and Dyxa!
      Nagyon örülök, hogy szeretted a blogot. :) Nem tudom, hogy mit fogok az elkövetkezendőkben írni, de hogy valamit az biztos, mert hiába mondom azt, hogy nekem szünet kell, úgyis ugyanott fogok kikötni. Hogy nekem írnom kell. Így valószínű, hogy a közeljövőben új történetet fogok indítani. Amint meg lesz közzé fogom tenni itt is a címet. :))
      Sokszor ölel,
      Bori xx

      Törlés
  4. Kedves Bori!

    Kicsit későn, de írok. (:
    Régebben olvastam egy könyvet. Spirit Bliss Árnyékvilág cimű könyvét. Most, nemrégiben, Szurovecz Kitti Gyémántfiú cimű könyvét. És most kérdezheted, hogy ezt miért írtam le neked. Nos, azért, mert mind a két könyv a sztárokról szól. Hogy először mennyire meg akarnak felelni a rajongóknak, aztán ebbe mennek tönkre. Hogy az igazi énjüket már soha nem fogjuk megismerni. Hogy mennyire jóesik nekik, ha valaki nem a sztárt látja bennük. Igaz, ezek a könyvek színészekről szól, azért nagyon sok minden általában a sztárokról szól. Hogy a menedzsment szabja meg, hogy lehet-e barátnőjük vagy nem. Mert, ha nincs, eladhatóbbak. És én ezt azért osztottam meg veled, mert én is úgy gondolom, ahogy te. Engem ezek a könyvek döbbentettek rá a valóságra. (: Remélem nem untattalak, mivel ugyanazt írtam le, mint te. És ajánlom neked ezt a két könyvet. :)

    Sophielove1D

    P.S.: Mondhatod, hogy ha így lárom, miért írok blogot. Ezt én sem tudom, sajnos. Lehet, hogy, mert élvezem, vagy, mert így közelebb érzem öket magamhoz. Nem tudom.
    Ja, és én azerettem a blogod. ;) <3

    VálaszTörlés
  5. Én az összeset végig néztem és én is kíváncsi vagyok az utsó részre és és szerintem a rajongók tulzásba viszik!
    Én is szeretem őket.Ez tény na de ha találkozol velük az élet sorsa miatt akkor mégis miért kell sikongatni akkorát, hogy szegények megsüketüljenek?!
    Én az igazi fiúkat szerettem megismerni, hogy valójában mienek.
    De ez nem fog megtörténni, a rajongók miatt nem ismerjük meg milyenek igazából hidz igaz ha valami nem tetszik a rajongóknak akkor ne tetszen és ők mit szólnának ha az életükben nem ők döntenének hanem 100 meg 100 kitudja mennyi ember és ő miattuk az élete fuccsba megy?
    Én se bírnám csodálom a fiúkat, hogy bírják hisz ők is emberek, nem?
    Néha szegények azt se tudják hol vannak annyira fáradtak de ők nem mutátják ki mert erős srácok! És én One Direction forever-höz fogok örökre tartozni de nem olyan szinten hogyha meg látom őket akkor sikitórohamot kapok. Én nekem annyi elég, hogy halgathatom őket és ha kell könnyeket csalnak szemembe, megnevettetnek, megvígasztalnak a tudtuk nélkül is!
    Szerintem náluk jobb előadót még nem hallottam tehetségesek de akkor is miért kell őket szekálni?
    Engem is nézhetnek akárminek de akkoris a rajongóknak egy kicsit le kéne állniuk!!!!!!!

    VálaszTörlés